Tuesday, August 23, 2011

bile mana,...puasa,...berbuka,....

huhuhuuuuu,...dh nk akhir2 puasa ni aku xtau dh masak ape nk mkn ape,..aku ikut tekak aku jerr skg,..ade kala aku buat maggi goreng jerr,..ade kala aku mkn sandwich jerr,...ade kala aku minum air jerr mkn tgh2 mlm kat luar ngan en. suami,..tapi bile time aku rajin aku masak mcm2,...antaranya,...


piza ni dh ready made tggl bakar jerr dlm oven tp aku tambah mozarella cheese lg tp capsicum bagai,...
 
ni makaroni yg belum di bakar,...


ni hasilnya,..selepas d bakar,...jdla makaroni bakar,...nyum,..nyum,...1st time buat ni...
 
yg ni hati + pedal goreng sambal kicap,...buat sahur...
pastu aku pon menggatal teringin nk makan macaroon,..g la whisk kat empire gallery tu,...beli macaroon 5 bijik,..mkn cuma 2 bijik jerr,...


aneka cake yg ade semuanya nyummyyyy,...

pelbagai warna macaroon,..mmg menggugat jiwa,...
 korang,..ape lg mau mkn yerr,..ade lebih kurang seminggu jerr lg puasa ni,..
tp best sgt coz aku mkn ape jerr yg aku nk pastu flush balik xyah simpan2 jd lemak,...coz aku amik lactolite,..sgt membantu mengempiskan perut buncit,...barulah nikmat menikmati makanan,..klu x sebelum ni aku dok cover2 jerr mkn tkt perut buncit la,..gemuk la,...if anyone interest contact la aku...0122234249...klu nk sample free pon boleh,..bgtau jerrr,...


No comments:

 

© 2011 All Rights Reserved to my beautiful journey
Design with love byAzhafizah.Com