Monday, September 5, 2011

selamat hari raya,....

hai u'ollsss,.....
selamat hari raya aidilfitri,...w'pon lambat wish tapi mesti korang mood raya lg kan,....maklumla syawal sebulan,..
anyway,..camner raya korang semua,..mesti vouge n khelllaassss ko,....aku biasa2 jerr coz masih lg dlm kesedihan walaupon sudah setahun pemergian ayah tercinta still terasa kehilangan kerana ayah aku pergi time 5 syawal 1431,...mmg hambar sgt rasa raya thn ni,...mak aku kate xnk raya,..lgla aku sedih,..sunyi jerr umah mak aku pagi raya kali ni,..selalunya riuh rendah mak aku pok,..pek,..kejutkan kita2org yg seng sgt bgn pagi ni,...
isshhhh,..dah,..dah,..xnk sesedih lg,..now jom layan gambar raya aku yg x berapa nk sakan thn ni,..hahahhahaaaa.....

ni gamba aku sekeluarga,..hahahaa,...OVER koooo,....sakannn kat motor pakcik aku,...

the batalion,....

the sisters,..t'tinggal sorg coz dia tukang amek gambo,...hahahahaaa

sesi bermaaf2an,..ni saat yg paling sedih tp aku tahan jerr kooo,...

adik beradik mak aku thn ni semua berkumpul kat umah mak aku,..alhamdulillah aku bersyukur sgt coz dorang semua memahami situasi mak aku,..masing2 dtg nk hiburkan hati mak aku,..but still camtu gak,..x berjaya 100%... 

the sedara mara,...

see,..my mom yg tersenyum dlm tangis,...sayu sgt aku tgk ni,...

the boria,....huhuhuuuu...
and last,..al-fatihah utk arwah ayah yang tenang disana,....kami sgt merindui ayah,...
MAAF ZAHIR BATIN semuaaaa,....


No comments:

 

© 2011 All Rights Reserved to my beautiful journey
Design with love byAzhafizah.Com