Wednesday, December 28, 2011

i'm pregnant,....AGAINNNN...

arrgghhhhh,...mcm x caya aku pregnant lagi.... tak sedar pon aku dok bantai main bowling sampai 3 frame 3 hari berturut2, g bejalan lonely bw anak2 ke perlis 3h2m tanpa suami, g bejalan bw diri merajuk ke melaka 2h1m pon tanpa suami, mkn ubat kuruskan badan la coz risau tgk berat makin bertambah, g joging la petang2 5 round sehari..... last week aku rase nape aku semenjak du menjak ni asyik pening2, loya2 nk muntah badan cepat rase penat n sgt x perasan pon dh 2 bulan aku x period,...maklumla sejak aku stop perancang aku punye period kadang2 ok,..kadang2 K.O,.....
last week aku x puas hati aku g la beli prenancy test,..tp aku peram jerrr prenancy test tu coz aku x leh terima kenyataan if aku betul2 ngandung,....last2,..aku test gak....SAH....double line,...tp aku x g scan lagi,..tggu suami aku bw g klinik scan nk confirm betul2 dh berapa minggu...
aku tak tau nak gambarkan perasaan ni macam mane sebenarnye. bercampur baur. aku tak tau nak suka ke or rase macam susah hati. anak aku kecik kecik lagi ni. dua dua still tak faham bahasa.

member2 opis lama ramai dok sindir aku asyik ngandung jerrr ko ni,...yerrr laaaa,..aku nk sedapkan hati aku just ignore n says rezeki tuhan nk bagi,..dpd org yg nk sgt anak x dpt2 kan,..ngandong org berkate x ngandong pon org berkate,..biarla mulut orang,...aku ngandong pon x nyusahkan orang,...yang penting aku target last aku nk beranak umur aku 35thn,..pastu confirm aku ikat @ buatla something,...x kirala aku umur 35 tu aku ade anak berapa coz aku x target pon nk anak berapa kan,..

bila aku kenang balik, macam-macam benda aku terlintas difikiran aku ni....bukannya aku  taknak ngandong tapi bukanla dalam masa secepat ni,...aku igt nk ngandong balik thn 2013 ke nk settle kan byk bende dulu,..yerrlaa nk pindah umah lg nk cari maid lg nk fikir nk sekolahkan zikry dulu la,... terima jela hakikat rezeki allah nk bagi,..mungkin ade hikmah yang istimewa di sebalik kejadian walaupon anak2 aku kecik lagi dah dapat adik....

bile buat review balik aku beranakkan zikry thn 2009, afiq 2010, n insyallah baby 2012,..kira tiap2 thn lerrr aku beranak kannnn,...nasib baik sempat rehat 2011,...

hmmm,...just wait n see jelaaa,...nnt aku nk g scan klinik nk checkup lebih lanjut,....i'll update u'ollss later k,...
doakan aku n baby sihat okeiii,...


No comments:

 

© 2011 All Rights Reserved to my beautiful journey
Design with love byAzhafizah.Com