Monday, July 25, 2011

AFIQ TURNS "1".....


today my lovely AFIQ is 1 years old,...
igt lg setahun yang lepas pada hari ahad tanggal 25.07.2010...
pagi2 selepas solat subuh dh rasa lain mcm jer perut ni,...
kul 6.30 tepon mak bgtau mcm dh terasa nk beranak,..kul 7.15 mak sampai ngan arwah ayah amik zikry bw balk kg,..then suamiku sayang bw aku g hospital PPUM dlm kul 7.30 pg,..smpi PPUM lebih kul 8.00 pg..terus g labour room,..doktor check dh bukak 6 cm...fuuhhh..
kul 9.30 pg doktor dh suruh push,...sgtla susah dh sakit coz baby dok tggi kat dada,..org kate klu dh nk beranak perut kita nmpk turun kan,..tp aku xde,..perut aku tggi membukit,..nk xnk kenala vacum + forsek,..tarik baby,..aku dh x bermaya nk teran...
lebih kurang kul 10.15 pg keluar la AFIQ ZAQWAN seberat 3.7kg...pengalaman yang aku xleh lupa coz sgtla sakit melahirkan afiq x semudah aku lahirkan zikry,..
tp amatla seng menjaganya sampai xrasa pon masa berlalu,..tup...tup...dh setahun dh anak ibu ni,...
dlm usia 1 thn,..afiq

- dh tumbuh gigi 2 btg belah bawah..
- cuma pandai ckp mammamamammmm...
- pandai tateh2 separuh jln,..thats mean jln2 jatuh la...
- kuat mkn,..berat around 8.3kg jerr...
- akal sgtla cerdik..
- kuat memanjat..
- suke kacau abg,..cari pasal...hehehehee

* selamat hari jadi AFIQ ZAQWAN,...semoga jd anak yang soleh, pandai, baik, dgr ckp ibu n ayah.....ibu,ayah n abg qi syg sgt2 kat adik,....muah,..muah,..muahhh....




No comments:

 

© 2011 All Rights Reserved to my beautiful journey
Design with love byAzhafizah.Com