Tuesday, February 11, 2014

De Rhu Beach Resort, Kuantan Pahang....

okey,....ini citer tahun lepas yerr,...2-3 februari 2013 family day opis suami aku,...rajin kan opis suami aku buat family day setiap tahun acara wajib dorang la ni,...kali ni dorang buat kat kuantan, pahang...haritu tahun 2012 kat perak kan,...tahun ni 2014 kat perak balik semula,..tempat rahsia,...miahahahaaa,..poyosss...


ni view dari hadapan hotel yerr,...dalam hotel x amik sebab x cukup kakitagn nk tangkap gambor,...check in letak barang dlm bilik terus g padang aktiviti dah nak mule hokeyyy...

besor ni jerrr biliknyerr,...serius aku xley bla ngan bilik ni sebab mcm bau kepam....bilik aku xde tingkap,..langsir belakang tu hiasan semata2...
mcm dlm gua...nasibla free kan,..
budak ni nampak pool terus tinggalkan majlis,..pegi sesorang bukan main berani...gerammm jerrr....

AKTIVITI BERMULA



 * aktiviti kanak2 dulu...abg punye part dulu...bawak lari bola pasing kat kawan...senang jerr...hahahahaaa








* ni aktiviti utk adik plak,...jeng...jeng...jeng....



  * acara rebut gula-gula...bolehkan afiq buat derkk ajerr kesudahnya ayah kau jugak yang amik bahagian,..kompomla byk gula2 yg ko dapat...


dapat hadiah x sabar2 nak bukak....


 nampak tak sape yg tengah sepak bola tu,.....laki aku laa....futsal pantai...giler semput....bangga konon diala penjaring tunggal utk kumpulan dia dan mendapat kemenangan,...main ngan org tua boleyla,..cerr main ngan muda belia ade peluang??....xpela bg chance....poyosss sgt suh aku amik gambar sepakan...layankan ajerrr.... 

Byk lg aktiviti tp tula aku x dpt involve coz time tu ayra kecik lg br 6 bln.... klu dh aku x involve makenyerrr mmg xdela gambo lelain tu kann,...hahahaa...

Dah abis segala aktiviti sukan buat aktiviti bebas plak,...berendam dlm pool sampai kecut...hehehee...pool kat sana okeyla klu bdk kecik tu mmg seronok sgtla...


afiq dengan aktiviti tersendirinya.....




zikry pon bawak diri kan,...pastu ade kejadian berlaku,...bolehkan zikry tenggelam kat dlm air tu,..padahal pelampong melekat kat badan,..nasib baik aku nampak dia terkapai-kapai,...terus menjerit larik kat dia,..suh main dekat2 ngan aku dia xnk,..dia nak main ngan kawan2 diala kan katenyerr,...berdegup laju jantung ibu mengenangkan kejadian tu,....
happy baby,..first time berendam dlm pool,....
 - aktiviti mlm ade pertadingan pakaian beragam,...anak2 aku sorang jadi koboi sorang jadi apek sesat gong xi fa cai....




awek sebelah zikry tu pemenang,..comel kan,...



esok pagi g pantai tp x mandi pon sebab ombak besar angin kuat sangat bangat,.....anak2 aku kesejukkan tu yang beselimut bagai,...hehehheee...kesudahnya g masuk pool lagi best,..

kami berlima....



tengahari checkout pastu menyinggah ke cherating main layang2...first time aku sampai cherating...

- TAMAT -

so,...2014 punyer family day agak2 korang bile aku hapdet yerr,...lu pikirla sendiri,...kekekekekee....


No comments:

 

© 2011 All Rights Reserved to my beautiful journey
Design with love byAzhafizah.Com