Friday, June 17, 2011

~di hari pertunangan adik ku,...~

tanggal 12/06/2011,..tarikh keramat di mana adik aku no. 3 telah bertunang,...over kan tarikh keramat,...heheheheee...meh layan gambo,..klu celoteh panjang kang boring plak kan,...

merisik pada 20/05/2011




majlis berjalan lancar,...alhamdulillah...


-the hantaran-


wajah kegembiraan...





di sebalik tabir,..hahahahaa..


sebelum majlis bermula...



sebenarnya dalam kegembiraan,..aku sedih...aku teringat kat aruah ayah aku,..mesti dialah org yang paling gembira kalau dia ade time ni,..coz arwah ayah memang suke sgt time berkumpul sedara mara reramai ni,...credit 5 star kat mak aku coz dpt buat majlis ni dengan meriah,..time aku tunang dulu biasa2 ajerrr,...
so,...kita nnt kan hari besar nyer pulak nnt ehhh,...cadangan tahun 2012 x sure bape hb,..dari skg aku sebok2 nk wat bunga telor dh ni,...huhuhuhuhuuu


3 comments:

Azhafizah MN said...

ouh..sukenyer PINK!..cantik adik angkat..congrate to her ^__^

nurul_7155 said...

Yeeaahhhh,..fiza kan pink lover....

Izyan Masri said...

SERONOKNYA TENGOK ORG BERTUNANG T_T

 

© 2011 All Rights Reserved to my beautiful journey
Design with love byAzhafizah.Com