Monday, April 18, 2011

Zikry b'day present......

my zikry now turns "2" on 09th april 2011....
on his b'day we bring him to zoo negara,..huhhuu...saje nk bagi kenal-kenalan ngan haiwan2 d sana,..first xpression dia sampai dia tutup hidung...dia cakap "cuk eerrgghhh" betuah betul anak aku kan...dah lama aku x g zoo..last aku samapai sana masa umur aku 13thn..skg dh 29thn,..setelah 16thn x jejak sana tp sayang zoo tu tetap cam gitu adela perubahan sesikit....out from my expectation...aku bayang bykla haiwan yang baru2 @ haiwan nye bertambah ramai ke...tp tidak,..aku harap pasni pihak zoo buatla pembaharuan..time aku g sana pon orang x ramai..boleh d bilang..

after jejalan kat zoo tu,..dh kenalkan semua binatang kat zikry n also afiq zaqwan,..my hubby bawa kitaorg g K.L...g cari hadiah tuk zikry...


"bapaku pulang dari kota,..
bapaku belikan kan kereta,..
kereta kecil MERAH,...
boleh ku bawa ke sekolah,.."

heheheheee...ini mmg our dream nk belikan sgt hadiah ni tuk anak aku,..alhamdulillah kebetulan time tu duit bonus bizz aku masuk...syukur sgt x terhingga..

ini hadiah dari suami aku tuk anak aku...



p/s : sory,..gambar2 d zoo akan d upload kemudian k...coz gambar d zoo ade dlm hp hubby...


No comments:

 

© 2011 All Rights Reserved to my beautiful journey
Design with love byAzhafizah.Com